  • 1. Data: 2006-09-04 16:22:58
    Temat: trochę [OT]przechowywanie dokumentów
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Nie pytam jak długo, tylko jak sobie zorganizować, zeby było poręcznie? może
    ktoś się podzieli przemyśleniami?
    Jak podzielić,oznaczyć posegregować? Faktury drukowane z excela, Ksiązka
    przychodów i r. też. Już mam mnóstwo papierków,a jeszcze na dobre nie
    zaczełam. DG na osobę,płatnik Vat,sprztdaż tylko na fakturę ok 5-15 faktur
    sprzedaży i pewnie ze 20 koszty i zakupy.

  • 2. Data: 2006-09-04 17:09:07
    Temat: Re: trochę [OT]przechowywanie dokumentów
    Od: a...@g...com

    TMK napisał(a):
> [...]
    > zaczełam. DG na osobę,płatnik Vat,sprztdaż tylko na fakturę ok 5-15 faktur
    > sprzedaży i pewnie ze 20 koszty i zakupy.

    hmm, to zalezy od tego jak wiele dokumentow planujesz przetrymywac, wg
    mnie rozwiazan jest pare. jednak najwygodniej bedzie wszystko wpinac
    chronologicznie i zgodnie z typem dokumentu do segregatorów biurowych,

    FA sprzedazowe i kosztowe na poczatku mozesz trzymac razem,oszczedzi
    się w ten sposób troche mejsca.
    pozdrawiam.