  • 1. Data: 2006-05-27 09:36:20
    Temat: telefon, internet w kosztach DG
    Od: "Piotr Wozniacki" <p...@w...pl>

    1. Jak obecne przepisy przewidują rozliczanie w kosztach tel/inter (TPSA), w
    DG prowadzonej w domu? Można w całości, czy w części związanej z
    działalnością - jeżeli to drugie, to jak? Jeszcze telefon mogę sobie
    wyobrazić (billing), ale Neostrada?

    2. Przy działalności zarejestrowanej na mnie, umowa z TPSA musi być na mnie
    solo, czy może figurować również małżonka?

    Dzięki. Piotr

  • 2. Data: 2006-06-03 08:28:05
    Temat: Re: telefon, internet w kosztach DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 27 May 2006, Piotr Wozniacki wrote:

    > 1. Jak obecne przepisy przewidują rozliczanie w kosztach tel/inter (TPSA),
    > w DG prowadzonej w domu? Można w całości

    Mam dwa telefony (i na "firmowym" wisi internet), z "firmowego"
    całość w KUP, kontrola miała tylko jedno pytanie (czy mam drugi
    telefon właśnie :>)
    Sugeruję że nie napisałeś jak w tym zakresie stoisz.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)