  • 1. Data: 2003-11-07 10:50:20
    Temat: sprzedaz samochodu a podatek od dochodu
    Od: "A.M" <a...@p...pl>

    Samochod kupiony zostal misiac temu za 6.5 tys.zl, a sprzedany kulka dni
    temu za 8 tys zl. Pytanie brzmi: czy nalezy to zglosic do urzedu skarbowego
    i czy nalezy zaplacic podatek. Jak to wyglada w praktyce.

    pzdr Arek

  • 2. Data: 2003-11-08 08:19:08
    Temat: Re: sprzedaz samochodu a podatek od dochodu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 7 Nov 2003, A.M wrote:

    >+ Samochod kupiony zostal misiac temu za 6.5 tys.zl, a sprzedany kulka dni
    >+ temu za 8 tys zl. Pytanie brzmi: czy nalezy to zglosic do urzedu skarbowego

    ..to zawsze...

    >+ i czy nalezy zaplacic podatek.

    Dwa podatki.
    Dochodowy od kwoty (8000-6500)=1500 zł
    Nie wiem czy się deklaruje "na bieżąco" czy tylko doliczy
    do dochodów "rocznych", może ktoś napisze.
    PCC od kwoty 8000 zł, który do spółki z kupującym trzeba
    rozliczyć...

    pozdrowienia, Gotfryd