  • 1. Data: 2005-03-25 18:58:01
    Temat: spis z natury-pilne!!
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    Dzisiaj dostałam wezwanie do US żebym się stawiła ze sporządzonym spisem z
    natury, na podstawie art 14 ust 3 ustawy z dnia 11 marca 2004 o podatku
    towarów i usług (Dz. U. NR 54 poz. 535 z późn. zm).Miałam zawieszoną
    działaność od 1.04 2004 do 31.01.2005 -tzn składałam zerowy PIT 5 i VAT 7.Co
    napisać na spisie skoro przedmiotem n=mojej działalności są tylko usługi??
    dziękuję!
    pzdr!
    KAsia L.

  • 2. Data: 2005-03-25 19:55:34
    Temat: Re: spis z natury-pilne!!
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik glang <g...@o...pl>
    w wiadomości <news:d21ni1$8eg$1@nemesis.news.tpi.pl> wstukał:

> [...]
    > napisać na spisie skoro przedmiotem n=mojej działalności są tylko usługi??

    Co prawda nie z tej ustawy ale:
    Jak mnie kiedyś US "wylosował" w październiku (ciekawe czemu? ;P) do
    "remanentu", to złożyłem pismo o treści: spis z natury: 0,00 (słownie
    zero)PLN -- towarów handlowych, materiałów (surowców) podstawowych i
    pomocniczych, półwyrobów, produkcji w toku, wyrobów gotowych, braków i
    odpadów *brak*

    --
    Jeszcze jedna trudnośc wiąze się z otwarciem obudowy. Człowiek zwykle jest
    naelektryzowany.