  • 1. Data: 2006-07-12 20:41:49
    Temat: spadek po rodzicach
    Od: "Agniecha" <a...@f...pl>

    Witam
    Odziedziczyłam po rodzicach kilka hektarów ziemi. Niestety to tej ziemi jest
    jeszcze 6 spadkobierców. Chcemy ja teraz podzielić pomiędzy nas. Niestety
    nie bardz wiem jak sie za to zabrac. Ktos nam powiedział ze jak zrzekniemy
    sie spadku na jedną osobę to koszty będą mniejsze a potrem ona podzieli
    ziemie na działki i odda nam w darowiznie. Czy to prawda że bedzie taniej?
    Jakie jest postępowanie przy podziale spadku? Moze najłatwiej jednak bedzie
    zrzec sie na kogoś? Poradzcie co w tym wypadku zrobic.

    Z góry wielkie dzieki
    Agnieszka

  • 2. Data: 2006-07-14 09:19:38
    Temat: Re: spadek po rodzicach
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Agniecha <a...@f...pl> wrote:
> [...]
    > sie spadku na jedną osobę to koszty będą mniejsze a potrem ona podzieli
    > ziemie na działki i odda nam w darowiznie.

    A jak nie podzieli i nie odda? :)

    p.