  • 1. Data: 2002-05-26 20:15:46
    Temat: sp. z o.o.
    Od: "Witek" <l...@k...net.pl>

    Witam
    Moze ktoś podac namiary gdzie mogę znaleźć w sieci sczegółowe opisy kodeksu
    handlowego .
    Potrzebuje informacji na temat kontroli przez wspólnika dokumentów spółki-
    dokładnie do jakich dokumentów współnik ma prawo wglądu. (art 212 par. 1 KH)
    a do jakich nie.

    Witek.

  • 2. Data: 2002-05-27 05:44:16
    Temat: RE: sp. z o.o.
    Od: b...@g...pl (bgza)

> [...]
    |Potrzebuje informacji na temat kontroli przez wspólnika dokumentów spółki-
    |dokładnie do jakich dokumentów współnik ma prawo wglądu. (art 212

    Dz.U. Nr 94 poz 1034 z 2000 r. >
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase