  • 1. Data: 2004-02-20 12:29:23
    Temat: ryzyko kontroli us
    Od: "CHRIS" <j...@p...onet.pl>

    czy nie wydaje Wam sie, ze osoby korzystajace z wszelkich nowosci
    rozliczania dochodow (liniowy, stale zaliczki) beda w pierwszej kolejnosci
    kontrolowane przez us? przeciez dzieki podatkowi liowemu us stworzyly sobie
    baze damych najbardziej dochodowych firm bez potrzeby grzebania w pitach.
    Moze nawet jest jakas dyrektywa min. fin. aby kontrolowac takich
    podatnikow.

    pozdr
    Chris

  • 2. Data: 2004-02-20 12:47:29
    Temat: Re: ryzyko kontroli us
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    CHRIS wrote:

> [...]
    > kolejnosci kontrolowane przez us? przeciez dzieki podatkowi liowemu us
    > stworzyly sobie baze damych najbardziej dochodowych firm bez potrzeby

    W tej sprawie to nic nie zmienia. Taką bazę utworzyły już wcześniej w
    postaci wprowadzonych do komputera deklaracji PIT-5 i PIT-36

  • 3. Data: 2004-02-20 12:49:40
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <c14uil$jl5$1@news.onet.pl>, CHRIS wrote:
> [...]
    > baze damych najbardziej dochodowych firm bez potrzeby grzebania w pitach.

    Sądzę, że to raczej będzie odwrotnie - to ci, którzy NIE wybrali podatku
    liniowego, mają większe parcie na ukrywanie dochodów!
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 4. Data: 2004-02-20 19:52:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 20 Feb 2004, CHRIS wrote:

    >+ czy nie wydaje Wam sie, ze osoby korzystajace z wszelkich nowosci
    >+ rozliczania dochodow (liniowy, stale zaliczki) beda w pierwszej kolejnosci
    >+ kontrolowane przez us?

    Hm... będziemy robić statystyki ? ;)
    Z góry zapowiadam że będą sfałszowane.
    No bo ja mam PIT-5L, a na kontrolę to się jeszcze załapałem na starych
    zasadach z tytułu poskładania stosiku korekt ;> !

    >+ przeciez dzieki podatkowi liowemu us stworzyly sobie
    >+ baze damych najbardziej dochodowych firm bez potrzeby grzebania w pitach.

    E tam.
    Przecież deklaracje są wprowadzane do bazy, proste "select"
    rozwiązuje problem znacznie lepiej niż taka technologia... :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)