  • 1. Data: 2003-10-16 08:12:26
    Temat: remanent
    Od: ".:FELIPE:." <f...@n...gazeta.pl>

    dostalem z US pismo wzywajace do dokonanie remanentu na koniec wrzesnia

    i tu pytanie...
    prowadze dzialalnosc handlowa (paliwa) produkcyjna (produkcja metalowa) i
    uslugowa (automyjnia)

    co ujac w remanencie?

    czy tylko stan magazynowy paliw, materialy i wyroby gotowe z produkcji oraz
    srodki czystosci i inen z myjni?

    czy moze tez cale wyposazenie ktore kupilem w czasie dzialania firmy,
    komputery, drkarki, meble, maszyny, itp itp, ktore _NIE_ sa srodkami
    trwalymi?
    wg jakiej wartosci je ewidencjonowac? no bo przeciez wg wart zakupu to dla
    mnie niekorzystne? moze sa jakies stawki, przeliczniki?

    czy na pewno trzeba to ujac w remanencie, skoro juz wrzucilem w koszty
    jednorazowo przy zakupie?

    prosze o pomoc bo 20ty juz blisko a ja nie wiem co mam robic?

    pozdro
    FELIPE