  • 1. Data: 2007-01-05 10:50:39
    Temat: przejscie na podatek liniowy
    Od: Piotr <p...@b...pl>

    Witam,
    od roku (listopad 2005) prowadze DG (KPiR, zasady ogolne, VAT) i od
    nowego roku chcialbym przejsc na podatek liniowy (wiem ze do 20 stycznia
    musze zlozyc wniosek), i tu pojawia sie pytanie - jaki wniosek trzeba
    zlozyc?

    Pozdrawiam
    Piotr

    www.barwa.pl

  • 2. Data: 2007-01-05 10:58:40
    Temat: Re: przejscie na podatek liniowy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 5 Jan 2007, Piotr wrote:

> [...]
    > roku chcialbym przejsc na podatek liniowy (wiem ze do 20 stycznia musze
    > zlozyc wniosek), i tu pojawia sie pytanie - jaki wniosek trzeba zlozyc?

    Nie wniosek, bo US nie ma nic do załatwienia (wyrażenia zgody itp)
    a informację (powiadomienie) do US że wybiera się podatek liniowy.
    Polecam z kopią dla siebie! :) (jak kontrola przyjdzie to się przyda).
    Formalnie adresatem jest Naczelnik US.
    I NIP ma być na tej informacji. To wg Ordynacji.
    I data :) (to wg KPA AFAIR) :)

    pzdr, Gotfryd