  • 1. Data: 2005-04-22 06:23:35
    Temat: prosze o pomoc koszty przesylki
    Od: "Tommy" <b...@y...com>

    Witam

    mam taki problem. sprzedaje swoj program za 100 zl brutto. wysylam za
    pobraniem koszt takiej wysylki to 12 zl. klient placi 112 zl. moje pytanie
    jak ma wygladac taka faktura dla klienta? prowadze dg na zasadach ogolnych.

    nazwa pozycji:
    nazwa programu + koszty przesyłki
    stawka vat
    22%
    cena brutto
    112 zl ?

    czy mozna to rozbic osobno program osobno koszty wysylki ?

    dzieki za kazda pomoc

  • 2. Data: 2005-04-22 06:29:32
    Temat: Re: prosze o pomoc koszty przesylki
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tommy wrote:
> [...]
    > cena brutto
    > 112 zl ?
    >
    > czy mozna to rozbic osobno program osobno koszty wysylki ?

    Swego czasu dostawałem faktury, gdzie były dwie pozycje
    1. program
    2. koszty wysyłki.

  • 3. Data: 2005-04-22 07:16:25
    Od: "Tommy" <b...@y...com>

    > Swego czasu dostawałem faktury, gdzie były dwie pozycje
    > 1. program
    > 2. koszty wysyłki.

    nie wie nikt jak jest teraz?

  • 4. Data: 2005-04-24 18:57:44
    Od: "Tomasz" <tom.tom.tom[usun]@wp.pl>

> [...]
    > cena brutto
    > 112 zl ?
    >
    > czy mozna to rozbic osobno program osobno koszty wysylki ?

    Ja tez czesto kupuje towar z wysylka. Pozycja na FV z kosztami wysylki jest
    oddzielnie

    Ania

  • 5. Data: 2005-04-24 19:57:07
    Od: "Tommy" <b...@y...com>

    Witam

    a mozesz mi powiedziec jaka stawka jest tam podana?

    Pozdrawiam
    Tommy