  • 1. Data: 2004-02-25 20:29:19
    Temat: prosba o rade
    Od: "mycha02" <n...@p...onet.pl>

    Witam,
    wlasnie zorientowalam sie, ze po sprzedaniu srodka trwalego zle wpisalam
    jego wartosc netto i pomylilam sie o cale 20000zl na moja niekorzysc.
    Rozliczenie roczne juz zlozone. Co mam teraz zrobic??
    Dziekuje za odpowiedzi

  • 2. Data: 2004-02-29 18:07:49
    Temat: Re: prosba o rade
    Od: "Bartosz Wienzek" <b...@2...pl>

    Użytkownik "mycha02" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jego wartosc netto i pomylilam sie o cale 20000zl na moja niekorzysc.
    > Rozliczenie roczne juz zlozone. Co mam teraz zrobic??
    Zostaje korekta zeznania rocznego i czynny żal-przyczyna korekty
    Janina

  • 3. Data: 2004-03-01 12:39:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 29 Feb 2004, Bartosz Wienzek wrote:
> [...]
    >+ > Rozliczenie roczne juz zlozone. Co mam teraz zrobic??
    >+ Zostaje korekta zeznania rocznego i czynny żal-przyczyna korekty

    Hm... "wyjaśnienie" niewątpliwie. Ale czemu czynny żal skoro
    Skarb nie poniósł uszczerbku ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)