  • 1. Data: 2009-08-23 10:08:07
    Temat: progrma do fakturowania
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Mógłby mi ktoś poradzić jakiś niedroogi lub free program do fakturowania
    wspolpracujacy z drukarka fiskalną ? Większośc operacji to będa paragony,
    od czasu do czasu faktura VAT. A moze (skoro większośc operacji to
    paragony) kupic kase fiskalną, a fakturować na czymkolwiek ?

    Bede musiał to uruchomic od 1 wrzesnia.
    PS.
    Czy taki program trzeba zgłosić w US, ze sie z niego korzysta ? (w spolce z
    o.o.)

  • 2. Data: 2009-08-23 10:31:48
    Temat: Re: progrma do fakturowania
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Looknij na watek ponizej (dumpingowiec)

    :)

    pozdrawiam

    > PS.
    > Czy taki program trzeba zgłosić w US, ze sie z niego korzysta ? (w spolce
    > o.o.)

    no co Ty :)

  • 3. Data: 2009-08-23 18:09:32
    Od: "Dariusz Domagała" <dariusz.domagala@no_spam_innersoft.pl>

    Jeżeli nie masz magazynu i ni będziesz go prowadził to kup sobie kasę.
    Będzie taniej.

    Darek

  • 4. Data: 2010-03-17 20:10:35
    Od: Elab <e...@p...onet.pl>

    spojrzyj na www.elaboro.pl

  • 5. Data: 2010-03-17 21:09:06
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    kurwa no.

    wstaw sobie w stopke reklame i troluj a nie na hama spamujesz kazda grupe

  • 6. Data: 2010-03-17 21:09:33
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>
    napisał w wiadomości news:hnrgdl$ira$1@inews.gazeta.pl...
    > kurwa no.
    >
    > wstaw sobie w stopke reklame i troluj a nie na hama spamujesz kazda grupe

    'chama' miało byc