  • 1. Data: 2011-05-08 16:23:28
    Temat: program do fakturowania
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Poszukuję programu do fakturowania, który:
    1. Ma pole "memo" na nazwę usługi= można wpisać dowolnie długi tekst
    2. Jest licencjonowany na ilość jednocześnie uruchomionych kopii, a nie
    liczbe stanowisk, na których jest zainstalowany./ jak LEX/
    3. Drukuje rejestry sprzedaży,ma katalog usług. Magazyn-zbędny

    Wersje online odpadają. Może być freeware. Może mi ktoś poradzić coś
    sprawdzonego ?

  • 2. Data: 2011-05-09 07:31:07
    Temat: Re: program do fakturowania
    Od: "Marcin" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 3. Drukuje rejestry sprzedaży,ma katalog usług. Magazyn-zbędny
    >
    > Wersje online odpadają. Może być freeware. Może mi ktoś poradzić coś

    Na pewno coś takiego ma program Smart bo go używam i sam to przed chwilą
    sprawdziłem. Cały myk polega na tym, że domyślnie nazwa jest do 255 znaków
    ale w konfiguracji definiujesz parametr pozycji dokumentu sprzedaży, jest to
    parametr memo i go używasz przy wystawiajaniu faktur zamiast zwykłej nazwy.
    Na wydruku zmieniasz żeby nie było standardowej nazwy tylko pole memo i
    śmiga.
    Demo możesz pobrać ze strony http://www.smart-system.pl

    Marcin