  • 1. Data: 2005-11-24 04:51:13
    Temat: prawo do obywatelskiego nieposłuszeństwa
    Od: Jurek Wawro <j...@W...tenar.pl>

    Dziś w debacie TV red. Durczoka jeden z dyżurnych ekspertów
    telewizyjnych - socjolog I. Krzemiński w ten sposób uzasadnił
    stwierdzenie, że zboczeńcy mieli prawo do demonstracji
    swej odmienności w Poznaniu:
    a) w klasycznej teorii prawa istnieje pojęcie "obywatelskiego
    nieposłuszeństwa"
    b) ci, ktorym odmówiono prawa do demonstracji
    mają prawo do takiego nieposłuszeństwa.

    Moim zdaniem tą wypowiedzią I. Krzemiński tą wypowiedzią
    dołączyłdo grona "wybitnych autorytetów" prawa.
    Jeśli bowiem nieposłuszeństwo obywatelskie
    jest złamaniem obowiązującego prawa
    (http://www.zb.eco.pl/bzb/29/czesc1.htm),
    to według Wielkiego Autorytetu (wielkiego z powodu
    częstej obecności w TV) prawo zawiera reguły jego łamiania.
    Super.

    Jurek

  • 2. Data: 2005-11-24 06:00:57
    Temat: Re: prawo do obywatelskiego nieposłuszeństwa
    Od: TBL aka TLZ <t...@w...info.pl>

    Jurek Wawro napisał(a):
> [...]
    > swej odmienności w Poznaniu:
    > a) w klasycznej teorii prawa istnieje pojęcie "obywatelskiego

    A do podatków ma sie to jak pięść do nosa directly?!

    --
    TBL, Harvesterkom polecam: t...@d...pl r...@w...pl
    r...@s...info

  • 3. Data: 2005-11-24 06:59:26
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik "TBL aka TLZ" <t...@w...info.pl> napisał w wiadomości

    > A do podatków ma sie to jak pięść do nosa directly?!

    Sugeruję opracować obywatelski projekt podatku od zaśmiecania grup
    dyskusyjnych ;)
    --
    ==========###-###*###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl

  • 4. Data: 2005-11-24 06:59:40
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik "Jurek Wawro" <j...@W...tenar.pl> napisał w wiadomości
    > Dziś w debacie TV red. Durczoka jeden z dyżurnych ekspertów

    NTG.
    --
    ==========###-###*###-###==============

  • 5. Data: 2005-11-24 22:36:41
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    Jd. napisał(a) w wiadomości: ...

    >Sugeruję opracować obywatelski projekt podatku od zaśmiecania grup
    >dyskusyjnych ;)

    Było chyba tu albo na p.b.b. że w Irlandii opodatkowano kwity
    z bankomatów - potencjalne żródło zaśmiecania.
    Arek

  • 6. Data: 2005-11-24 23:47:59
    Od: Jurek Wawro <j...@W...tenar.pl>

    TBL aka TLZ napisał(a):
    > A do podatków ma sie to jak pięść do nosa directly?!

    Przepraszam.
    Miałem wysłać na pl.soc.prawo - to czysta pomyłka.
    (Jeśli ktoś chce podjąć dyskusję - zapraszam na tą grupę)

    jurek