  • 1. Data: 2011-01-12 11:45:37
    Temat: pracownik - ZUS US - skladki - prosze o pomoc
    Od: "kyte" <k...@n...com>

    Witam. Bardzo prosze o pomoc w kwestii wyliczenia i rozksiegowania
    wynagrodzenia dla pracownika.

    Pracownik zatrudniony jest na 1/40 etatu (1/40 minimalnej placy krajowej).
    Oprocz etatu na 1/40 prowadzi takze dzialanosc gospodarcza z ktorej
    odprowadza ZUS.

    Podstawa pracownika wynosi: 32,93 zl.

    Barrdzo prosze o pomoc jak bedzie wygladac naliczenie skladek do ZUS oraz do
    US. Jesli moglibyscie pomoc mi rozpisac poszczegolne skladniki bede bardzo
    wdzieczny.

    Pozdr. kyte.

  • 2. Data: 2011-01-12 11:58:01
    Temat: Re: pracownik - ZUS US - skladki - prosze o pomoc
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 12-01-2011 12:45, kyte pisze:
> [...]
    > US. Jesli moglibyscie pomoc mi rozpisac poszczegolne skladniki bede bardzo

    http://wieszjak.pl/kalkulatory/2,kalkulator-wynagrod
    zen-2011.htm

    --
    Adam