  • 1. Data: 2006-04-10 11:06:46
    Temat: postój nieopłacony & przedawnienie
    Od: Robert Steward <e...@l...teno.rw>

    witam
    użyczam rodzicom samochodu,
    ostatnio otrzymałem upomnienie za nieopłacony postój z 14 października
    2003r. (od zarządu dróg i komunikacji )

    nie będąc za pan brat z przepisami
    w kwestii przedawnień i uprawomocnienie się rozporządzenia rady
    ministrów z dnia 27 czerwca 2000 r. w sprawie szczegółowych zasad
    wprowadzania opłat za parkowanie pojazdów samochodowych na drogach
    publicznych, proszę o wykładnie czy w/w upomnienie mogę zignorowac
    czy tez nie.

    pozdrawiam
    Robert S