  • 1. Data: 2004-02-27 12:38:24
    Temat: ponownie absolwent i zus
    Od: " veeronka" <b...@N...gazeta.pl>

    Witam wszystkich. Mam nastepujace pytanie. Jako absolwentka zalozylam dzia
    lalnosc gospodarcza, przez rok jestem zwolniona z placenia skladki emeryta
    lnej (do maja br.). Obecnie koncze studia zaoczne (ostatni semestr) i znowu
    bede absolwentka. Czy przysluguje mi prawo do jeszcze jednego roku zwolnie
    nia? Na pewno musialabym wyrejestrowac dzialalnosc przed ukonczeniem studiow
    i potem zalozyc jeszcze raz. Czy istnieje taka mozliwosc?

    pozdrawiam
    Veeronka