  • 1. Data: 2003-09-10 15:16:14
    Temat: pomoc bezzwrotna - Phare - opodatkowane czy nie?
    Od: "Dada" <d...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam DG, ale tez pracuje na zlecenie - zdarza mi sie otrzymywac zaplate ze
    srodkow tzw. pomocowych (Phare) no i stad pytanie - czy sa one zwolnione z
    podatku:
    a/ gdy wystawiam rachunek z DG - ksiegowi, ktorych pytalam twierdza, ze nie,
    wiec podatek od rachunku zaplacilam (bo nie jest to bezposredni wykonawca
    (art 21 ust 46 ... pdof)
    b/ gdy płacą mi w ramach umowy - zlecenia
    c/ gdy płacą jako umowę o dzielo

    Czy zetkneliście się z jakąś interpretacją, kontrolą etc.?
    Do którego US powinnam zwrócić się z zapytaniem - US któremu podlega firma,
    która mnie płaci czy US pod który ja podlegam - to o tyle istotne, że to
    różne województwa.

    Będę wdzięczna za wszelkie sugestie

    Pozdrawiam
    Daria