  • 1. Data: 2003-06-12 10:33:09
    Temat: podatek od wkładu spółdzielczego
    Od: Ed Colanski <e...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich !

    Mam pytanko: teściowa po 25 latach zamieszkiwania zwróciłą do
    spółdzielni mieszkaniowej mieszkanie lokatorskie. Spółdzielnia wypłaciła
    jej wkład spółdzielczy, który teściowa wpłacała przez te lata jako
    składnik czynszu. Z żadnej ulgi budowalnej teściowa nie korzystała (bo
    takowych wtedy nie było).

    I teraz mam pytanie: czy teściowa ma zapłacić jakiś podatek od tego
    zwrotu wkładu spółdzielczego?

    Pozdrawiam licząc na szybką odpowiedź

    EC