  • 1. Data: 2003-05-12 06:14:07
    Temat: pilne!maly blad w picie , co robic?
    Od: m...@p...onet.pl

    czesc,
    sory za temat , pewnie wszystkim sie juz zbrzydly Pity i zeznania podatkowe ale
    mam dproblem
    wyliczylem w moim zeznaniu nalezny podatek , pit zlozylem , pieniadze
    wplacilem , problem : zauwazylem ze zapomnialem zaokraglic w gore wyliczonej
    wartosci do pelnych 10 groszy , 1 grosz roznicy .
    Pytanie : czy doplacic im ten 1 grosz ?
    czy trzeba robic korekte zeznania?
    czy wogole ktos bedzie sie o to czepial ? tego sie obawiam najbardziej bo nie
    mam czasu chodzic po urzedach tym bardziej ze pracuej daleko od miejsca
    zamieszkania.
    Wg mnie nie powinno byc problemu bo jakby chciali mnie wzywac to zpalaca wiecje
    za poczte niz ten 1 grosz , ale z urzedami to roznie bywa .