  • 1. Data: 2002-04-27 10:25:51
    Temat: papierosy na sztuki
    Od: "kazimierz" <j...@i...pl>

    witam i pozdrawiam
    czy jest przepis zabraniajacy sprzedazy papierosow na stuki

    kazimierz

  • 2. Data: 2002-04-27 12:21:59
    Temat: Re: papierosy na sztuki
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sat, 27 Apr 2002, kazimierz wrote:

    >+ witam i pozdrawiam
    >+ czy jest przepis zabraniajacy sprzedazy papierosow na stuki

    Czy ja wiem... Jak na pojedynczym papierosie umieścisz
    *wymaganej wielkości* zapis o szkodliwości palenia ?? ;)
    (*procentowo* wielki, ale bez napisu AFAIK sprzedawać nie wolno)
    Kolejna sprawa to akcyza: na opakowaniu musi byc wydrukowana
    cena, aby zagwarantować że stosowna akcyza została odprowadzona;
    żeby sprzedawać po wyższej cenie trzeba mieć zgodę US albo jakoś
    tak - był ostatnimi czasami wątek.
    Stemplowanie ceny papierosów na miejscu chyba nie jest dopuszczone ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-04-27 12:25:32
    Od: ">>Waldemar<<" <w...@p...rtk.net.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne" <s...@s...com.pl> napisał
    w wiadomości
    tanpol.com.pl...
    :
[...]

    Jesli posiadasz jakis pab i masz duzo mlodziezy ktora kupuje na sztuki to
    wystarczy jak przy barze postawisz otwarta paczke. A cene za sztuke doliczysz
    do piwa.

    --
    +-+-+-+- Waldemar - Nowy Sącz - online:24h -+-+-+-+
    VW T4/Transporter/ - Akwarysta - Malawi

  • 4. Data: 2002-04-27 22:35:27
    Od: "kazimierz" <j...@i...pl>

    ale czy mozecie podac z czego to wynika ten zakaz , czy z ustawy o akcyzie
    czy jest jeszcze cos

    kazik