  • 1. Data: 2003-10-24 22:25:54
    Temat: odpis za telewizor
    Od: "WS" <w...@w...pl>

    czy nauczyciel może odpisać od podatku zakup telewizora w 2003r
    Kiedyś można bylo ale teraz nie wiem
    Szymek

  • 2. Data: 2003-10-27 10:35:48
    Temat: Re: odpis za telewizor
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 27 Oct 2003, MSP wrote:

    >+ Nic mi na ten temat nie wiadomo, rany, skąd to wziąłeś????????????

    Wieki temu (dosłownie ;)) tak było :)
    BTW: możesz pisać *pod* cytatem ?
    [...]
> [...]
    >+ > czy nauczyciel może odpisać od podatku zakup telewizora w 2003r
    >+ > Kiedyś można bylo ale teraz nie wiem
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2003-10-27 14:38:11
    Od: "MSP" <m...@g...pl>

    Nic mi na ten temat nie wiadomo, rany, skąd to wziąłeś????????????
    No tak, ale ja jestem młodą księgową i nie wiem , jak bylo przed laty.
    W obecnym Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 27
    grudnia 2001 r. w sprawie określenia rodzajów przyrządów i pomocy naukowych,
    których zakup uprawnia do odliczenia poniesionych wydatków od podatku
    dochodowego. (Dz. U. Nr. 155 poz. 1812 z dnia 29.12.2001r) nie wyczytałam
    tego.

    A'propos-jeżeli "można było"-to mam prośbę do innych forumowiczów-podajcie
    mi numer DZ.U.-chcuałam to zobaczyć;)))
    Pozdr.

    MSP