  • 1. Data: 2006-01-20 09:02:04
    Temat: od kiedy obowiazuje podatek PCC?
    Od: "gringo77" <g...@b...pl>

    Witam,

    mam wlasnie takie pytanie jak wyzej
    szukalem i nie znalazlem kiedy go wprowadzono,
    pomozcie podziekowania za pomoc

    gringo

  • 2. Data: 2006-01-20 12:49:25
    Temat: Re: od kiedy obowiazuje podatek PCC?
    Od: "Darek W." <a...@p...pop.pl>

    Użytkownik "gringo77" <g...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > mam wlasnie takie pytanie jak wyzej
    > szukalem i nie znalazlem kiedy go wprowadzono,
    > pomozcie podziekowania za pomoc

    Nie chce mi się szukać, ale jak masz tekst ustawy to w tytule masz datę
    uchwalenia, a na końcu jest podane od kiedy ustawa wchodzi w życie. Jak nie
    masz tekstu to poszukaj na stronie Sejmu. Przy okazji uwaga: otóż wcześniej
    istniały te same opłaty, tylko były włączone do ustawy o opłacie skarbowej.

    Darek