  • 1. Data: 2006-09-04 18:33:44
    Temat: numer identyfikacyjny VAT,a nie nip
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    tak mam napisane w polskim sklepie, ze mam wpisac numer identyfikacyjny VAT
    (podanie NIP niedozwolone) - to co mam wpisac???

  • 2. Data: 2006-09-04 20:09:58
    Temat: Re: numer identyfikacyjny VAT,a nie nip
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 04-09-2006 o 20:33:44 siliana <t...@o...pl> napisał:

    > tak mam napisane w polskim sklepie, ze mam wpisac numer identyfikacyjny
    > VAT
    > (podanie NIP niedozwolone) - to co mam wpisac???

    pewnie EU VAT ID czyli polski nip bez kresek i z przedrostkiem PL(ale
    najpierw musisz go wyrobić w US)

  • 3. Data: 2006-09-08 15:03:12
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > pewnie EU VAT ID czyli polski nip bez kresek i z przedrostkiem PL(ale
    > najpierw musisz go wyrobić w US)

    a nie wiesz, czy to cos kosztuje i czy skalda sie zwykle podanie, czy na
    jakims druku?