  • 1. Data: 2003-05-09 05:34:00
    Temat: niezłożenie deklaracji PCC w terminie
    Od: "Magdalena" <m...@o...pl>

    jakie konsekwencje grożą w związku z niezłożeniem deklaracji PCC w terminie
    (opóźnienie 4 miesięczne) ;-((( Jakie kary pieniężne itd.??

    Magda

  • 2. Data: 2003-05-09 06:07:49
    Temat: Re: niezłożenie deklaracji PCC w terminie
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > jakie konsekwencje grożą w związku z niezłożeniem deklaracji PCC w
    terminie
    > (opóźnienie 4 miesięczne) ;-((( Jakie kary pieniężne itd.??

    Jesli nie zaplacilas to moze byc gorzej, ale ja kiedys w swoim zacmieniu
    zaplacilem w kasie i nie zlozylem druku u odpowiedniej "biurufki".
    Chcieli mi wlepic 70 zl.

  • 3. Data: 2003-05-09 08:43:06
    Od: "Alina Mazurczyk" <a...@p...pl>

    Ja już kilkakrotnie składałam z paromiesięcznym opóźnieniem (Katowice) i
    wtedy też płaciłam - jedyną konsekwencją były odsetki za nieterminową wpłatę
    Alina