  • 1. Data: 2004-02-19 21:01:59
    Temat: miejsce wykonywania działalności ???
    Od: "MK" <k...@o...pl>

    Mam pytanie, zakładam działalność gospodarczą, w której uwzględnię kilka
    branż, tzn.
    1. Sprzedaż i wypiek ciasteczek w lokalu wynajmowanym
    2. Pisanie oprogramowania
    3. Elektryka

    Moje pytanie to :
    Jak mam wpisać miejsce wykonywania działalności jak będzie ich kilka ???????
    Bo ciastka i spożywka w konkretnym miejscu, ale oprogramowanie ??? czy musze
    miec miejsce ???? czy mąż może je pisać w miejscu uruchamiania ???

    MK

  • 2. Data: 2004-02-19 21:06:35
    Temat: Re: miejsce wykonywania działalności ???
    Od: "iz" <i...@i...pl>

    Wpisz siedzibę i teren całego kraju, problem z głowy.
    iz

  • 3. Data: 2004-02-19 21:58:22
    Od: "MK" <k...@o...pl>

    Dzięki bardzo nie wiedziałam, że tak można.

    MK

  • 4. Data: 2004-02-20 08:53:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik iz i...@i...pl ...

    > Wpisz siedzibę i teren całego kraju, problem z głowy.

    Nie nie wiem czy tak będzie poprawnie. Zawsze myślałme że teren całego
    kraju podajemy oprócz wyszczególnienia konkretnych miejsc prowadzenia DG -
    np. kierowcy którzy maja gdzies biuro ale generalnie jeżdzą po całym kraju.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")