  • 1. Data: 2003-01-26 12:27:21
    Temat: kupiłem auto.....
    Od: "Bernard" <b...@p...pl>

    Mam pytanie jak Urzad Skarbowy dowie sie z wydzialu komunikacji ze ja
    kupilem auto i musze zaplaacic podatek.Prosze o informacje na ten temat.
    Pzdr B

  • 2. Data: 2003-01-26 13:06:58
    Temat: Re: kupiłem auto.....
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Bernard <b...@p...pl> wrote:
    > Mam pytanie jak Urzad Skarbowy dowie sie z wydzialu komunikacji ze ja
    > kupilem auto i musze zaplaacic podatek.Prosze o informacje na ten
    temat.

    Jak kupiłeś nowy to o jakim podatku myślisz?
    A jak używany to sam naskarzysz przedstawiając PCC i zapłacisz,bo inaczej
    nie przerejestrujesz.
    To tak po krótce,Sa jeszcze inne rozwiązania,ale pytanie postawiłeś mało
    precyzyjnie,więc ograniczam się.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 3. Data: 2003-01-26 13:07:22
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl>

    Witam,

    > Mam pytanie jak Urzad Skarbowy dowie sie z wydzialu komunikacji ze ja
    > kupilem auto i musze zaplaacic podatek.Prosze o informacje na ten temat.

    Wydzial komunikacji nie da Ci rejestracji jak nie dostanie potwierdzenia
    oplacenia podatku ... :)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl, 609 234 006

  • 4. Data: 2003-01-26 17:45:53
    Od: "Bernard" <b...@p...pl>

    zle obydwa myslicie .Auto zarejestrowalem bez placenia podatku (mowimy o
    aucie uzywanym) i moim obowiazkiem jest pozniej isc do Urzedu skarbowego
    wypelnic druk PCC1 i zaplacic podatek .Kupilem auto w pazdzierniku 2002 i do
    tej pory nie zaplacilem podatku.Jak Urzad Skarbowy dowie sie ze ja kupilem
    samochod.Moj przypadek nie jest jedyny.Tak chyba jest non stop ,bo
    przykladowo moj kolega kupil auto uzywane i normalnie go zarejestrowal nie
    placac podatku.
    Pzdr B
    wyjasnijcie mi to prosze.

  • 5. Data: 2003-01-26 21:49:57
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Bernard <b...@p...pl> wrote:
    > zle obydwa myslicie .Auto zarejestrowalem bez placenia podatku
    Taki przypadek jest możliwy o ile kupiłeś auto na fakturę.
    A poza tym człowieku pisz jaśniej i nie twierdź ,że ktoś się
    pomylił,skoro nawet nie napisałeś o jaki podatek ci chodzi i w jaki
    sposób kupiłeś auto.
    Ja też mam zapłacić podatek.Wiesz ile? Z tyloma danymi co podałeś,to
    raczej idź do wróźki,bo na grupie nikt ci dokładnie nie odpowie.