  • 1. Data: 2005-03-11 16:51:29
    Temat: ksiegwosc
    Od: "Wiesiek" <j...@n...pl>

    Prosze o opinie expertow.
    Prowadze dzialanosc gosp. pelna ksiegowosc liczba dokumentow ok 600, 10
    pracownikow.
    Pewna firma(nie warszawa) zaoferowala mi uslugi prowadzenia za 600 pln
    netto. Czy cena ta jest cena rynkowa? Prosze o ewentualne opinie i zgory
    dziekuje.
    pozdr.
    WJ

  • 2. Data: 2005-03-11 17:52:49
    Temat: Re: ksiegwosc
    Od: "Małgorzata i Eugeniusz" <e...@o...pl>

  • 3. Data: 2005-03-11 18:47:03
    Od: "MSP" <m...@g...pl>

> [...]
    > Pewna firma(nie warszawa) zaoferowala mi uslugi prowadzenia za 600 pln
    > netto. Czy cena ta jest cena rynkowa? Prosze o ewentualne opinie i zgory

    Powiedziałabym, że bardzo tanio.

  • 4. Data: 2005-03-11 23:17:09
    Od: j...@i...pl (Jacek)

> [...]
    > Pewna firma(nie warszawa) zaoferowala mi uslugi prowadzenia za 600 pln
    > netto. Czy cena ta jest cena rynkowa? Prosze o ewentualne opinie i zgory

    Ja bym powiedział, że jest to podejrzanie mało. Jaki to region Polski i czy
    aby na pewno autor pytania wie co to jest pełna księgowość.
    Jacek

  • 5. Data: 2005-03-12 16:52:37
    Od: "ktp" <k...@a...net>

> [...]
    > Pewna firma(nie warszawa) zaoferowala mi uslugi prowadzenia za 600 pln
    > netto. Czy cena ta jest cena rynkowa? Prosze o ewentualne opinie i zgory
    z tego, co widziałem w biurach, to w w-wie cena za to,
    to ok.2000..4000 netto miesięcznie..

    pozdr
    KTP