  • 1. Data: 2002-05-27 17:04:52
    Temat: ksiegowa na zlecenie
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    witam
    koło łowieckie zatrudnia osobe do prowadzenia ksiegowosci na umowe zlecenie
    , osoba ta jest ksiegowa tez na umowe o prace w innej firmie i nie posiada
    uprawniem do uslugowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Czy zgodnie z ustawą
    o doradztwie podatkowym może prowadzic w kole ksiegowość na umowe zlecenie ?

    jacek

  • 2. Data: 2002-05-27 20:30:23
    Temat: Re: ksiegowa na zlecenie
    Od: "hocus" <n...@d...gliwice.pl>

    Hej!

> [...]
    ustawą
    > o doradztwie podatkowym może prowadzic w kole ksiegowość na umowe zlecenie
    ?

    Nie, z tego co wiem, można być księgowym na etacie bez odpowiednich
    uprawnień, lecz przy zatrudnieniu na umowę-zlecenie, nalezy posiadać
    odpowiednie uprawnienia.

    Pozdrawiam
    Hocus

  • 3. Data: 2002-05-28 07:18:32
    Od: "Iwona" <i...@o...pl>

    Użytkownik "hocus" <n...@d...gliwice.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Hocus
    >
    > Moim skromnym zdaniem, potwierdzam, że tylko zatrudnienie na etat zwalnia
    z posiadania uprawnień do usługowego prowadzenia ksiag. Iwona