  • 1. Data: 2004-11-01 09:46:28
    Temat: koszty w umowie o dzielo
    Od: IceManEk <icemanfg@spam_poczta.fm>

    Witam

    Czy napisanie artykulu opisujacego w jaki sposob odbywaja sie konkursy na
    okreslone stanowisko (oparcie na przepisach +troche swoich wnioskow i
    podsumowan) wykonane w ramach umowy o dzielo przez osobe fizyczna (bez DG)
    podpada po 50% kosztow uzyskania przychodu?
    Ksiegowy w firmie dla ktorej to wykonalem policzyl mi 20% a prawdopodobnie
    jeszcze pare podobnych umow zawrzemy i nie wiem czy kazac sobie odliczac 50
    czy 20%

    I.

  • 2. Data: 2004-11-01 21:57:00
    Temat: Re: koszty w umowie o dzielo

    IceManEk <icemanfg@spam_poczta.fm> napisał(a):

> [...]
    > jeszcze pare podobnych umow zawrzemy i nie wiem czy kazac sobie odliczac 50

    Jezeli nastepuje przekazanie praw autorskich to wtedy masz 50% KUP. Jezeli
    piszesz artykul to nie sprzedajesz im kartki czy plyty na ktorej on jest tylko
    prawo do czerpania korzysci majatkowych - ale ze nie jestem prawnikiem ani
    ksiegowym to tylko moja interpretacja...

    Ja pisze programy komputerowe na UoD z przekazaniem majatkowych praw
    autorskich i zawsze 50% mi wpisuja na picie i nie ma problemu...