  • 1. Data: 2005-03-19 09:42:32
    Temat: koszty uzyskania przychodu za 2004
    Od: "Bridget" <b...@T...pl>

    Witam,
    Proszę o pomoc - moi rodzice przemeldowali się 12 grudnia 2004 do innej
    miejscowości i w związku z tym kosztu uzyskania przychodu uległy zmianie na
    zwykłe, czyli "od jednego zakładu pracy". W zakładzie pracy mamy za grudzień
    odliczyli już mniejsze koszty (za styczeń - listopad - wyższe), natomiast w
    zakładzie ojca - cały rok do grudnia włącznie - wyższe.
    Kto miał rację i jak mam to ująć w deklaracji?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-03-19 14:24:15
    Temat: Re: koszty uzyskania przychodu za 2004
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Bridget wrote:
> [...]
    > zakładzie ojca - cały rok do grudnia włącznie - wyższe.
    > Kto miał rację i jak mam to ująć w deklaracji?

    Liczy się fakt, faktycznego zamieszkania, a nie data zameldowania.
    Czyli twoje zdanie powinno brzmieć moi rodzice 12 grudnia przeprowadzili
    sie .... i teraz wstaw dobrą datę.
    Z tego co wiem, to jeżeli przez fragment miesiąca jednak się dojeżdżało,
    to podwyższone koszty za ten miesiąc się należą.
    Jak nie chcecie się przekonywać, cyz tak jest, to KUP na pit-37 można
    sobie wyliczyć samodzielnie. Czyli albo mama sobie podniesie za ten
    miesiąc, albo tata sobie obniży.
    Zadzwoń do US i się dowiedz jak to jest z tym kawałkiem miesiąca.