-
1. Data: 2011-04-08 12:52:28
Temat: koszty przed rozpoczęciem działalności
Od: Maciej Ślużyński <m...@i...pl>
Firma zaczyna działalność od 1 maja, ale dokumenty (wpis, NIP) już są.
No, ale trzeba zrobić pieczątkę, kupić program księgowy i jeszcze parę
rzeczy.
Stąd pytanie - czy na wszystkie kupowane w kwietniu rzeczy można wziąć
faktury VAT i potem, w maju, je zaksięgować? Czy lepiej kupować na imienne
rachunki i je zaksięgować?
--
Pozdrawiam serdecznie
Maciej Ślużyński
-
2. Data: 2011-04-08 17:20:05
Temat: Re: koszty przed rozpoczęciem działalności
Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
On Fri, 8 Apr 2011, Maciej Ślużyński wrote:
> Firma zaczyna działalność od 1 maja, ale dokumenty (wpis, NIP) już są.
>
> No, ale trzeba zrobić pieczątkę, kupić program księgowy i jeszcze parę
> rzeczy.
>
> Stąd pytanie - czy na wszystkie kupowane w kwietniu rzeczy można wziąć
> faktury VAT i potem, w maju, je zaksięgować?
IMO - właśnie tak.
> Czy lepiej kupować na imienne rachunki i je zaksięgować?
A co z VATem?
pzdr, Gotfryd