  • 1. Data: 2007-02-19 12:25:25
    Temat: klient niepotrzebnie wplacil pieniadze na konto - jak je oddac ?
    Od: "dfsfs" <...@...com>

    Witam,
    Mam problem, poniewaz dopiero teraz sie okazalo, ze klient wplacil mi
    niepotrzebnie na konto w zeszlym roku pieniadze i nie wiem jak teraz dokonac
    zwrotu. Usluga jest fakturowana i uruchamiana automatycznie w momencie
    wplyniecia pieniedzy na konto i klient poprostu zapomnial stalego zlecenia
    zblokowac.

    Czy najbezpieczniej by bylo (tak by US nie mial kiedys jakiegos ale) np z
    data wplyniecia tych pieniedzy napisac reklamacje i zwrot w gotowce czy
    poprostu zrobic przelew wpisuja w tytule przelewu zwrot omylkowo wplaconej
    kwoty ?