  • 1. Data: 2005-05-20 10:03:59
    Temat: kiedy US zwroci mi nadplate?
    Od: "sprzedawca szczypiorku" <c...@y...com>

    Na zeznaniu podatkowym, które złożyłem w połowie kwietnia, wyszło, że
    mam nadpłatę podatku. Kiedy urząd zwróci mi te pieniądze? słyszałem, że
    ma na to dwa miesiące, ale nie mogę się doszukać tego przepisu.

  • 2. Data: 2005-05-20 10:32:00
    Temat: Re: kiedy US zwroci mi nadplate?
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    sprzedawca szczypiorku napisał(a):
    > Na zeznaniu podatkowym, które złożyłem w połowie kwietnia, wyszło, że
    > mam nadpłatę podatku. Kiedy urząd zwróci mi te pieniądze? słyszałem, że
    > ma na to dwa miesiące, ale nie mogę się doszukać tego przepisu.
    A nie trzy? ja zlozylem w polowie marca, dostalem tydzien temu. z
    drugiej strony czytalem w jakims poradniku ze jesli po 30 dniach nie ma
    zwrotu to mozna profilaktycznie zadzwonic z zapytaniem - a nuz sie okaze
    ze jakis blad

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2005-05-20 18:57:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    sprzedawca szczypiorku wrote:
    > Na zeznaniu podatkowym, które złożyłem w połowie kwietnia, wyszło, że
    > mam nadpłatę podatku. Kiedy urząd zwróci mi te pieniądze? słyszałem, że
    > ma na to dwa miesiące, ale nie mogę się doszukać tego przepisu.

    Ustawowo mają zdaje się 3 miesiące. Ja w każdym razie składałem na samym
    początku kwietnia i wczoraj dostałem zwrot.

    Mój tata składał chyba jeszcze w lutym i on dostał zwrot w 2 tygodnie.

  • 4. Data: 2005-05-20 20:06:22
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    wiadomości news:d6lbu1$9ko$1@opal.futuro.pl...

    > Ustawowo mają zdaje się 3 miesiące. Ja w każdym razie składałem na samym
    > początku kwietnia i wczoraj dostałem zwrot.

    Ordynacja
    Art. 77. § 1. Nadpłata podlega zwrotowi w terminie:
    [...]
    5) 3 miesięcy od dnia złożenia zeznania lub deklaracji,
    o których mowa w art. 73 § 2, z zastrzeżeniem § 2,

    (w par 2 mowa o korektach deklaracji)
    Zatem 3 miesiące.