  • 1. Data: 2007-06-03 09:07:54
    Temat: kasa fiskalna przy vat marża
    Od: "Michał" <n...@p...onet.pl>

    Witam,
    tak jak we wskazanym temacie, czy rozliczając transakcje tylko na zasadzie
    vat marża, trzeba posiadać kasę fiskalną i załączać paragon do faktury, czy
    może wystarczy samo posiadanie wystawianych faktur dla obliczenia obrotu i
    wykazania ilości sprzedaży?

    Pozdrawiam
    <M>

  • 2. Data: 2007-06-04 08:11:43
    Temat: Re: kasa fiskalna przy vat marża
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 3 Jun 2007, Michał wrote:

> [...]
    > może wystarczy samo posiadanie wystawianych faktur dla obliczenia obrotu i

    Na mój gust posiadanie kasy (lub nie) ma się nijak do rozliczania
    marży. Znaczy możliwe są wszystkie 4 kombinacje.
    Kasę trzeba posiadać jak trzeba posiadać, a VAT-marża nie określa ani
    zwolnienia ani obowiązku.

    pzdr, Gotfryd