  • 1. Data: 2004-04-01 11:01:38
    Temat: kasa fiskalna
    Od: "Cecylia Słupianek" <c...@x...wp.pl>

    Witam,

    jakie obroty wyznaczaja zakup kasy fiskalnej? czy sumuje sie obroty netto
    czy brutto? czy liczy sie obroty od poczatku dzialalnosci czy nowego roku?

    Wiem, ze mozna odzyskac czesc funduszy za zakup kasu z US? Moze ktos wie na
    jakiej zasadzie? tzn. odlicza sie to pozniej od naleznego podaku? czy US
    oddaje te kase (choc w taki uklad nie bardzo chce mi sie wierzyc...)

    Prowadze S.C., jestem vat-owcem, KPiR

    Pozdrawiam,
    Cecylia Słupianek

  • 2. Data: 2004-04-01 20:58:34
    Temat: Re: kasa fiskalna
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 1 Apr 2004, Cecylia Słupianek wrote:

    >+ Witam,
    >+
    >+ jakie obroty wyznaczaja zakup kasy fiskalnej?

    "to zależy", w kontekście "początku DG".
    Dla "starej" DG - 40 000 zł.

    >+ czy sumuje sie obroty netto czy brutto?

    VATowiec netto.

    >+ czy liczy sie obroty od poczatku dzialalnosci czy nowego roku?

    Onjaśnij jak to rozumiesz: narastająco ?

    >+ Wiem, ze mozna odzyskac czesc funduszy za zakup kasu z US?

    A dasz głowę że czytasz odpowiedzi na grupie ? ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)