  • 1. Data: 2003-04-08 18:32:36
    Temat: jeszcze o VAT 7 przy braku sprzedaży ?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    czy ktoś może mi jeszcze raz wytłumaczyć jak to jest z deklaracją VAT 7 w
    miesiącu w którym ne ma sprzedaży ?

    czy wypełnia się pola 53 i 54 w części d.3. (Opodatkowane zakupy towarów
    pozostałych, związane wyłącznie ze sprzedażą opodatkowaną) ?

    jeden z częściej używanych programów do drukowania formularzy wskazuje błąd
    i wyświetla komunikat "
    Ponieważ nie wystąpiła sprzedaż opodatkowana w pozycji 56 dodano kwoty z
    pozycji 36 i 37. Kwoty zakupów należy przenieść do następnego miesiąca" -
    nie za bardzo rozumiem dlaczego to jest wskazane jako błąd skoro pozycja 56
    czyli "kwota podatku naliczonego do odliczenia" jest dokładnie kwotą
    przeniesioną z poprzedniego miesiąca

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-04-11 14:44:29
    Temat: Re: jeszcze o VAT 7 przy braku sprzedaży ?
    Od: "Ewa" <e...@a...waw.pl>

    Niestety tak jest. Musisz wszystkie zakupy z poprzednich przenosić do bloku
    D. Nie ma kwoty do przeniesienia. Jest to wyjątek z art.19 ust4 i sytuacja
    ta wymaga odpowiedniego sporzadzenia deklaracji podatkowej. Dopiero jak
    wystapi sprzedaż możesz je sobie rozliczyć. Taka sytuacja może trwać nie
    dłużej niz 36 m-cy. Później tracisz kolejne miesiące odliczenia podatku
    Ewa