  • 1. Data: 2007-04-15 14:14:39
    Temat: jaki przepis na korzystanie z platnika ?
    Od: gregor <g...@s...pl>

    Witam

    Jaki jest przepis na to by w firmie bylo wymagane korzystanie z
    ZUSowskiego programu Platnik ?

    gregor

  • 2. Data: 2007-04-15 16:42:50
    Temat: Re: jaki przepis na korzystanie z platnika ?
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    gregor wrote:

    > Jaki jest przepis na to by w firmie bylo wymagane korzystanie z
    > ZUSowskiego programu Platnik ?
    > gregor

    Ustawa o sus art 47a

  • 3. Data: 2007-04-15 17:54:07
    Od: gregor <g...@s...pl>

    cef napisał(a):

    > Ustawa o sus art 47a

    jak juz co to artykul 83 pkt. 6
    ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej
    finansowanych ze środków publicznych

    gregor

  • 4. Data: 2007-04-15 18:56:51
    Od: "Kowal" <l...@p...fm.fm>

    Użytkownik "gregor" <g...@s...pl> napisał w wiadomości
    > jak juz co to artykul 83 pkt. 6
    > ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej
    > finansowanych ze środków publicznych

    USTAWA z dnia 11 stycznia 2001 r. o zmianie ustawy o systemie ubezpieczeń
    społecznych oraz niektórych innych ustaw Dz. U. Nr 8, poz. 64 art 47a

    Kow/Ali

  • 5. Data: 2007-04-15 19:33:04
    Od: gregor <g...@s...pl>

    Kowal napisał(a):

    > USTAWA z dnia 11 stycznia 2001 r. o zmianie ustawy o systemie ubezpieczeń
    > społecznych oraz niektórych innych ustaw Dz. U. Nr 8, poz. 64 art 47a
    >
    > Kow/Ali

    Jakim cudem ustawa z 2001 roku wprowadza zmiany do ustawy z 2004 ??

    gregor

  • 6. Data: 2007-04-15 19:57:50
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > Jakim cudem ustawa z 2001 roku wprowadza zmiany do ustawy z 2004
    > ??

    Ustawa o sus jest z 1998 roku.

    marekz

  • 7. Data: 2007-04-15 20:06:46
    Od: gregor <g...@s...pl>

    MarekZ napisał(a):

    > Ustawa o sus jest z 1998 roku.

    grrr to co to za ustawa ??
    http://ks.sejm.gov.pl/proc4/ustawy/2976_u.htm

    bo siem juz pogubilem pisze prace mgr nie chce zrobic jakiejs lipy :)

    gregor

  • 8. Data: 2007-04-16 05:48:16
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    gregor <g...@s...pl> w

    > grrr to co to za ustawa ??
    > http://ks.sejm.gov.pl/proc4/ustawy/2976_u.htm

    Z grubsza masz opisane w art. 1.

    > bo siem juz pogubilem pisze prace mgr nie chce zrobic jakiejs lipy :)

    To teraz zadaj sobie pytanie do czego służy Program Płatnika

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 9. Data: 2007-04-16 06:19:05
    Od: gregor <g...@s...pl>

    'Tom N' napisał(a):

    > To teraz zadaj sobie pytanie do czego służy Program Płatnika

    dobra spoko dzieki, nie czytalem calej ustawy z 2004 roku temu takie
    wprowadzilem zamieszanie juz mam wszystko co bylo mi potrzeba

    dzieki
    gregor

  • 10. Data: 2007-04-16 06:43:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 15 Apr 2007, gregor wrote:

    > Jakim cudem ustawa z 2001 roku wprowadza zmiany do ustawy z 2004 ??

    Przecież nie napisał że "wprowadza", tylko że jest podstawą.
    Jedno drugiemu nie wadzi - przecież tzw. potocznie "składki na ZUS" mają
    dwie RÓŻNE podstawy prawne (społeczne inną i zdrowotne inną), jasnym jest
    że regulacja pozwalająca na używanie "środków elektronicznych" musi być
    zawarta w jednym i drugim!

    pzdr, Gotfryd