  • 1. Data: 2005-03-18 21:20:16
    Temat: jak to bedzie wygladalo
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    mam zamiar zalozyc firme
    oczywiscie zartuje i nie bede doprowadzal sie do samobojstwa
    a mianowicie
    czy nie bedac niogdzie zatrudnionym, nie bedac nawet zarejestrowanym jako
    bezrobotny moge swiadczyc uslugi w formie umowy zlecenia i o dzielo
    konkretnie
    zakladam portal internetowy, powiedzmy prowadze tam katalog firm za ktory
    powiedzmy chce 100 zł
    czy mozna wtedy dzialalnosc takiego portalu opierac tylko na podpisywaniu
    umow o zlecenie wpisu do katalogu?
    oczywsicie nie interesuja mnie podatki vat czy smieszny ZUS
    rozumiem ze z takich udokumentowanych przychodow bede musial sie rozliczac w
    picie
    dziekuje za odpowiedzi

  • 2. Data: 2005-03-19 11:51:11
    Temat: Re: jak to bedzie wygladalo
    Od: "Krzysiek" <k...@w...pl>

    > nie interesuja mnie podatki vat czy smieszny ZUS

    To po ch... tu zagladasz?
    Wybaczcie, ale nie wytrzymalem.

  • 3. Data: 2005-03-19 15:01:16
    Od: "Krzysiek" <k...@w...pl>

    A tak juz konkretnie, odpowiadajac na Twoje pytanie, to IMHO to co chcesz
    robic to nic innego, jak DG. Mysle, ze jednak bedziesz musial ja
    zarejestrowac. Zreszta firmy, ktore bedziesz dopisywal do tego katalogu na
    pewno beda pytaly o FV.