  • 1. Data: 2006-01-19 14:06:09
    Temat: internet za caly rok czy....
    Od: "irena" <i...@p...onet.pl>

    witam
    Mam pytanie-czy internet odliczamy za caly rok czy od marca, gdy wszedl VAT
    ?
    prosze o informacje

  • 2. Data: 2006-01-19 14:08:55
    Temat: Re: internet za caly rok czy....
    Od: madzia <m...@g...pl>

    za cały rok

  • 3. Data: 2006-01-19 16:18:58
    Od: "Alwik" <a...@o...pl>

    To przy okazji jeszcze moje pytanko:
    jesli fakture za grudzien 2004 za internet zaplacilem w styczniu 2005 to tez
    moge ja odliczyc?

    Z gory dzieki za odpowiedz.

    Pozdrowienia
    Alwik
    www.akwarele.com

  • 4. Data: 2006-01-20 11:02:59
    Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl>

    Witam
    Podstawą odliczenia jest faktura VAT ale z drugiej strony, opłacenie
    internetu w styczniu za fakturę z grudnia - jest wydatkiem styczniowym.
    Mam podobną sytuację i odliczyłem 11 miesięcy.
    --
    Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)
    www.handbike.pl

  • 5. Data: 2006-01-28 08:41:12
    Od: "witrak\(\)" <w...@h...com>

    "Piotr Grela (interpio)" <i...@d...pl> wrote in message

> [...]
    > opłacenie
    > internetu w styczniu za fakturę z grudnia - jest wydatkiem

    Wydatkiem stycznowym, ale kosztem grudniowym...

    > Mam podobną sytuację i odliczyłem 11 miesięcy.

    Przepraszam, ze zapytam: z jakiej racji ?
    Tzn. jak odliczyc w nastepnym roku ten jeden
    miesiac ???
    Albo jak Sspoldzielnia mieszkaniowa przysle
    3 stycznia datowane na 30 grudnia rozliczenie
    za wode i c.o. i bedzie doplata - oczywiscie
    w styczniu - to co, tez do nastepnego roku ?

    witrak()

  • 6. Data: 2006-01-30 09:07:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 28 Jan 2006, witrak() wrote:

    > "Piotr Grela (interpio)" <i...@d...pl> wrote
    >
    > Wydatkiem stycznowym, ale kosztem grudniowym...

    Hm... ale Piotr chyba miał na myśli odliczenie, a nie koszt.
    Zakładam że napisał dosłownie to co myślał :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)