  • 1. Data: 2002-08-23 20:43:03
    Temat: info o wlasna dzialanosc gospodarcza
    Od: "David" <d...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie!!!
    Pracuje w firmie mam umowe o prace (praca na 1/2 etatu).
    Chcialbym otworzyc wlasna dzialalnosc gospodarcza i z tego wzgledu mam
    pytanie.
    Czy musze placic caly ZUS czy tylko ubezpieczenie zdrowotne (z tego co wiem
    to okolo 100 zl)???
    Z gory dziekuje za info
    Pozdrawiam
    Dawid

  • 2. Data: 2002-08-23 22:13:04
    Temat: Re: info o wlasna dzialanosc gospodarcza
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Użytkownik "David" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pytanie.
    > Czy musze placic caly ZUS czy tylko ubezpieczenie zdrowotne (z tego co

    Ale nygus z Ciebie.Poczytałbyś niusy z ostatnich kilku dni i nie miałbyś
    pytań.Skoro jednak je zadałeś to niestety musisz się przyznać ila
    zarabiasz na te 1/2 etatu.Inaczej nikt Ci nie pomoże
    Jacek

  • 3. Data: 2002-08-24 07:59:37
    Od: "David" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Ale nygus z Ciebie.Poczytałbyś niusy z ostatnich kilku dni i nie miałbyś
    > pytań.Skoro jednak je zadałeś to niestety musisz się przyznać ila

    W umowie jest wpisane 380 zl

  • 4. Data: 2002-08-24 10:27:02
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    > W umowie jest wpisane 380 zl

    To niestety cały ZUS
    Jacek

  • 5. Data: 2002-08-24 12:55:04
    Od: "David" <d...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "David" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To niestety cały ZUS

    Witam!!!
    A ile musialbym miec wpisane w umowie azeby nie placic calego Zusu.
    Pozdrawiam
    Dawid

  • 6. Data: 2002-08-24 13:13:13
    Od: "eland" <e...@p...onet.pl>

    > Witam!!!
    > A ile musialbym miec wpisane w umowie azeby nie placic calego Zusu.

    Na dzień dzisiejszy 760,00
    Mariusz

  • 7. Data: 2002-08-24 13:35:36
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik eland napisał:

    > Wycięty przez elanda użytkownik:

    > Na dzień dzisiejszy 760,00

    Tyle ze wpis w umowie nic nie znaczy. Trzeba *faktycznie* mieć taki
    przychód z umowy o pracę - tzn. mieć tyle na liście płac. Na umowie może
    być np. 300zł + premia uznaniowa, i o ile razem z ta premią masz więcej
    niż 760 brutto, to nie ma zusu.
    Ale jeżeli masz w umowie 1000zł ale pracowałeś tylko pół miesiąca i
    dostałeś 500 to już wpadasz w zus.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk