  • 1. Data: 2006-11-20 17:13:39
    Temat: ile śr.pieniężnych w kasie firmy
    Od: "karolina" <t...@i...pl>

    Witam,
    Bardzo proszę o odpowiedź, ile może utrzymywać środków pieniężnych w kasie
    firmy? Dodam że w kasie pancernej przytwierdzonej do podloza

    z gory dziekuje
    Karolina

  • 2. Data: 2006-11-24 10:34:30
    Temat: Re: ile śr.pieniężnych w kasie firmy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 20 Nov 2006, karolina wrote:

    > Witam,
    > Bardzo proszę o odpowiedź, ile może utrzymywać środków pieniężnych w kasie
    > firmy? Dodam że w kasie pancernej przytwierdzonej do podloza

    A o który podatek chodzi???
    Przecież TAKIE rzeczy są regulowane przez właściciela.
    Jak właśicicielem jest państwo, to pewnie stosowny przepis jest - pytasz
    o PP?

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2006-11-24 11:55:07
    Od: "karolina" <t...@i...pl>

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0611241133110.332@athlon64...
> [...]

    > Przecież TAKIE rzeczy są regulowane przez właściciela.
    > Jak właśicicielem jest państwo, to pewnie stosowny przepis jest - pytasz

    Nie, sytuacja dotyczy spółki jawnej. Chodzi mi nie tyle o jakis konkretny
    podatek co poprostu o podpowiedź, czy istnieje jakiś limit, do ktorego mozna
    trzymac pieniądze we firmie, a powyzej trzeba juz na rachunku bankowym.

    pozdrawiam
    Karolina