  • 1. Data: 2004-02-06 14:03:43
    Temat: export a FA sprzedazy
    Od: "Vei" <g...@g...pl>

    Witam

    Jesli ktos zorientowany w temacie to prosze o pomoc.

    Czy fakrura sprzedazy musi miec date = dacie przyjecia SADu do odprawy?
    Ja zajmuje sie tylko eksportami, a na fakturach sie nie znam. Wystawilam FA 30
    stycznia, a na odprawe umowilam sie z UC na 5 lutego. I teraz ksiegowa kaze mi
    przeprawiac date na fakturze na date 5 lutego. Czy takie sa przepisy?

  • 2. Data: 2004-02-06 14:37:53
    Temat: Re: export a FA sprzedazy
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Vei" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Jesli ktos zorientowany w temacie to prosze o pomoc.
    >
    > Czy fakrura sprzedazy musi miec date = dacie przyjecia SADu do
    odprawy?

    Nie musi.

> [...]
    ksiegowa kaze mi
    > przeprawiac date na fakturze na date 5 lutego. Czy takie sa

    Nie, ale może księgowa chce mieć sprzedaż
    w lutym, a nie w styczniu zwłaszcza, że od 01.01.2004
    znowu nastąpiła zmiana i obowiązek podatkowy
    w podatku dochodowym w eksporcie
    jest w dacie faktury, a nie wywozu
    tak jak w ubiegłym roku.