  • 1. Data: 2005-12-13 12:18:34
    Temat: ewidencja przebiegu pojazdu
    Od: "Zullka" <i...@w...nospam.pl>

    Witam serdecznie,
    jestem na PKPiR i VAT. Uzywam prywatnego, osoboewego samochodu do celów
    słuzbowych. Prowadze ewidencje przebiegu pojazdów.
    Jak mam zaksiegowac np zakup opon na f-re vat, czy jakies inne rzeczy
    zwiazene z samochodem ale nie bedace paliwem?
    Brutto wprowadzam do ewidencji a pozniej rozliczam wg przebiegu KM?
    Czy ksieguje netto a podatek VAT odliczam od naleznego?

    Czy jest jakas strona www gdzie mozna o tym poczytac?

    Z góry dziekuje za pomoc
    pozdrawiam,
    Zullka

  • 2. Data: 2005-12-13 13:17:36
    Temat: Re: ewidencja przebiegu pojazdu
    Od: Krisso <k...@g...pl>

    Zullka napisał(a):
> [...]
    > Czy ksieguje netto a podatek VAT odliczam od naleznego?
    >
    > Czy jest jakas strona www gdzie mozna o tym poczytac?

    może tu:
    http://www.gofin.pl/podp.php/207/930/48229/

    --
    Krisso

  • 3. Data: 2005-12-13 13:31:54
    Od: Krisso <k...@g...pl>

    Krisso napisał(a):

    > może tu:
    > http://www.gofin.pl/podp.php/207/930/48229/

    sorry, wystawiłem Cię :(
    wrzuciłem zapamiętany link, a potem okazało się, że serwis nie wyświetla
    treści artykułów... smutek

    --
    Krisso

  • 4. Data: 2005-12-13 13:45:05
    Od: " and" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Zullka <i...@w...nospam.pl> napisał(a):

    > Czy jest jakas strona www gdzie mozna o tym poczytac?

    http://tiny.pl/xjh6

    pozdrawiam

    and