  • 1. Data: 2006-12-19 18:25:20
    Temat: ewidencja przebiegu pojazdu
    Od: "szuszu" <W...@g...com>

    Mam pytanie do osób prowadzących EPP, jaką dokładność stosujecie przy
    "faktycznie przejechanych kilometrach" ? Jeśli często się gdzieś jeździ, np.
    codziennie do innego klienta ale w tym samym mieście czy można przyjąć jakąś
    wartość np. 100 km, czy lepiej (z punktu widzenia kontroli) zainstalować
    sobie taksometr i mieć pięknie kilometrówkę co do dwóch miejsc po przecinku
    ;)?? No i jak opisujecie cel wyjazdu? czy wystarczy "spotkanie z klientem"
    czy też dobrze jest też nazwisko i adres wpisać? Szczególnie interesują mnie
    opinie osób "po przejściach" (czyli po kontroli) ;) Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-12-19 18:40:30
    Temat: Re: ewidencja przebiegu pojazdu
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 19-12-2006 o 19:25:20 szuszu <W...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > codziennie do innego klienta ale w tym samym mie?cie czy mo?na przyj?ae
    > jak??
    > warto?ae np. 100 km, czy lepiej (z punktu widzenia kontroli) zainstalowaae
    > sobie taksometr i mieae pi?knie kilometrówk? co do dwóch miejsc po
    > przecinku
    > ;)?? No i jak opisujecie cel wyjazdu? czy wystarczy "spotkanie z
    > klientem"
    > czy te? dobrze jest te? nazwisko i adres wpisaae? Szczególnie
    > interesuj? mnie
    > opinie osób "po przej?ciach" (czyli po kontroli) ;) Pozdrawiam

    Ja ci powiem tak - skoro jedziesz faktycznie do klienta to przecież wiesz
    jak się nazywa i gdzie mieszka, tak samo wiesz ile km przejechales bo masz
    licznik w aucie. Teraz - myśląc o powyższym - wcielasz się w kontrolera.
    Przychodzisz do delikwenta który ma odległości w wielokrotnościach 100km
    i opisy lakoniczne z cyklu "wyjazd". Jakbyś to potraktował ;) ?

  • 3. Data: 2006-12-19 19:44:43
    Od: "szuszu" <W...@g...com>

> [...]
    > Przychodzisz do delikwenta który ma odległości w wielokrotnościach 100km
    > i opisy lakoniczne z cyklu "wyjazd". Jakbyś to potraktował ;) ?

    nie mam pojecia jak bym to potraktowała ;) dla mnie 100 km to jak 10, a
    takich wyjazdów do 10 km to w ogóle nie wpisuję. Po prostu nie wiem jak
    powaznie do tego podejść, żeby nie wpaść w jakieś absurdy. Sugerujesz
    notesik przy kierownicy i co do kilometra? hmmm... będzie ciężko

  • 4. Data: 2006-12-19 19:58:56
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 19-12-2006 o 20:44:43 szuszu <W...@g...com> napisał(a):

    > nie mam pojecia jak bym to potraktowa?a ;) dla mnie 100 km to jak 10, a
    > takich wyjazdów do 10 km to w ogóle nie wpisuj?. Po prostu nie wiem jak
    > powaznie do tego podej?ae, ?eby nie wpa?ae w jakie? absurdy. Sugerujesz
    > notesik przy kierownicy i co do kilometra? hmmm... b?dzie ci??ko

    Nie sugeruję nic, tylko zadaję pytania pomocnicze.
    Sam nie prowadzę tej ewidencji więc nie wiem co tam ma byc konkretnie.

  • 5. Data: 2006-12-19 21:22:38
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    szuszu wrote:

    > nie mam pojecia jak bym to potraktowała ;) dla mnie 100 km to jak 10,
    > a takich wyjazdów do 10 km to w ogóle nie wpisuję.

    Jeśli robisz kursy po 600-800 km to wpisuj z dokładnością do 10km
    jak kursy po 50km to co do kilometra, choć nie widzę różnicy
    w pracochłonności między zapisem:
    przejechano 1243km a przejechano 1240km

    > jak powaznie do tego podejść, żeby nie wpaść w jakieś absurdy.
    > Sugerujesz notesik przy kierownicy i co do kilometra? hmmm... będzie
    > ciężko

    Nikt nie mówił, że będzie lekko.
    Pisz wszystko, najlepiej na bieżąco - wtedy mniej boli
    i nie musisz się zastanawiać na koniec miesiąca
    gdzie się podziały "brakujące kilometry".

  • 6. Data: 2006-12-20 12:59:48
    Od: "szuszu" <W...@g...com>

    > nie widzę różnicy
    > w pracochłonności między zapisem:
    > przejechano 1243km a przejechano 1240km

    a ja widzę ;) trzeba mnożyć 0,7846 razy każdą liczbę z osobna, a jeśli mam
    10 razy pod rząd tą samą liczbę to tylko przepisuję.

    czy nie trzeba jakoś potem udowadniać tych kilometrów i w ogóle spotkań... ?
    Jakiś rejest nazwisk i adresów.. nie wiem ??

  • 7. Data: 2006-12-20 15:42:34
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    szuszu wrote:

    > a ja widzę ;) trzeba mnożyć 0,7846 razy każdą liczbę z osobna, a
    > jeśli mam 10 razy pod rząd tą samą liczbę to tylko przepisuję.

    To jest ewidencja rzeczywiście przejechanych kilometrów, a nie ryczałt,
    że się bierze 10x7846 do kosztów :-)

    > czy nie trzeba jakoś potem udowadniać tych kilometrów i w ogóle
    > spotkań... ? Jakiś rejest nazwisk i adresów.. nie wiem ??

    Jeśli faktycznie jazdy i spotkania były,
    to przecież żaden problem udowodnić.
    Coś zawsze zostaje.