  • 1. Data: 2009-11-17 12:07:42
    Temat: dzierżawa pola sąsiadowi za darmo- da się?
    Od: "Michał" <m...@t...pl>

    witam,
    posta anulowałem, bo podpis z noda denerwował:)

    Czy mogę w jakiś sposób zrezygnować z pobierania opłaty od sąsiada za
    użytkowanie mojego kawałka ziemi?
    Nic tam nie rośnie, nie uprawiam nic itp, a sąsiad by coś tam sobie zasiał.
    Czy jest konieczne, żebym pobierał za to jakąś opłatę?\

    Doczytałem o kwocie wolnej od podatku, czyli do 5tysięcy jeśli bym musiał
    jakoś spisać umowę, że niby coś tam za to dostaję, to nie trzeba płacić
    podatku, jak to się ma do tego,że normalnie pracuję na cały etat więc każde
    np 100zł już powoduje i tak przekroczenie rocznie tych 5 tysięcy? dobrze
    rozumuję?
    Jeśli to jest niezależne, to czy muszę taki wynajem zgłaszać w pitach itp?
    Pozdrawiam
    Michał