  • 1. Data: 2004-03-25 20:54:22
    Temat: dzialalnosc gospod. a otrzymana darowizna/mieszkanie/
    Od: "Staszek Rz." <s...@w...pl>

    Prosze o pomoc. Osoba prowadzaca dzialalnosc gospodarcza/agent
    ubezpieczeniowy/ ma
    otrzymac darowizne od swojej cioci ,to jest siostry swojej mamy /mieszkanie
    własnosciowe/
    wartosci 40 tysiecy zlotych. JAKI OD TEGO ZAPŁACI PODATEK I CZY BEDZIE TO
    MIALO WPŁYW NA PODATEK Z DZIAŁALNOSCI GOSPODARCZEJ.
    Czy lepiej to zrobic przed wejsciem Polski do UE , czy po 1 maja tego roku i
    w jakiej formie.
    A moze ktos podrzuci jakies akty prawne na ten temat.
    z gory
    dziekuje Staszek

  • 2. Data: 2004-03-28 23:57:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 25 Mar 2004, Staszek Rz. wrote:

    >+ Prosze o pomoc. Osoba prowadzaca dzialalnosc gospodarcza/agent
    >+ ubezpieczeniowy/ ma

    IMHO bez znaczenia.

    >+ otrzymac darowizne od swojej cioci ,to jest siostry swojej mamy /mieszkanie
    >+ własnosciowe/
    >+ wartosci 40 tysiecy zlotych. JAKI OD TEGO ZAPŁACI PODATEK

    "to zależy" !
    Przed chwilą komentowałem inny post, możesz zajrzeć ?
    Są zwolnienia - zależy czy już ma inne mieszkanie lub dom...

    >+ A moze ktos podrzuci jakies akty prawne na ten temat.

    A możesz googla spytać o hasło: "ustawa podatku spadków darowizn" ?
    W ostateczności zadać to pytanie wyszukiwarce na isip.sejm.gov.pl !

    pozdrowienia, Gotfryd