  • 1. Data: 2003-09-28 02:56:36
    Temat: dylemat vatowo-clowy
    Od: "ERDE" <n...@n...com>

    hej!

    Mam specyficzny problem:
    jest sobie pluszak ktory jest po prostu
    czyms w rodzaju pluszowej zabawki,ale nie do konca
    - jest to ozdoba komputera.
    Jaka stawka celna (kod towarowy) i jaki vat
    obowiazuje na tego typu rzecz?
    Jest to akcesorium komputerowe czy tez
    zabawka?

    Pozdrawiam
    Erde

  • 2. Data: 2003-09-28 11:05:24
    Temat: Re: dylemat vatowo-clowy
    Od: "Miki" <m...@f...icn.pl>

    Użytkownik "ERDE" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > czyms w rodzaju pluszowej zabawki,ale nie do konca
    > - jest to ozdoba komputera.
    > Jaka stawka celna (kod towarowy) i jaki vat
    Sprawdź na co mniejsza stawka celna i przekonaj do tego celnika ;)
    Mirek

  • 3. Data: 2003-09-29 07:27:00
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Miki wrote:

    > Sprawdź na co mniejsza stawka celna i przekonaj do tego celnika ;)

    A oprócz tego w wypadku zabawek jest wiele problemów z certyfikacją
    bezpieczeństtwa więc pomyśl czy warto

  • 4. Data: 2003-09-29 17:38:00
    Od: "Inv" <n...@i...com>

    > A oprócz tego w wypadku zabawek jest wiele problemów z certyfikacją
    > bezpieczeństtwa więc pomyśl czy warto

    Zaraz, na pluszaka mam pokazac certyfikat bezp?
    No bez jaj...

  • 5. Data: 2003-10-03 09:35:09
    Od: Dawid <d...@w...pl>

    Z zabawkami moze byc problem ale jako akcesoria komputerowe to raczej nie
    przejdzie...Proponowalbym poszukac czegos w stylu "wyrobow ozdobnych",
    upominkowych czy innych dupereli - zeby mniej wiecej oddac charakter a
    zarazem nie bylo przeznaczenia dla dzieci. Taryfe znajdziesz np. na
    www.celsped.pl.
    Pozdrawiam.
    Dawid K.

  • 6. Data: 2003-10-03 17:14:18
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Inv -----###
    > Zaraz, na pluszaka mam pokazac certyfikat bezp?
    > No bez jaj...

    a jak dzieciak spróbuje np. zjeść pluszaka i coś mu się stanie?

    specem od zabawek nie jestem, ale certyfikat (czy jak to się tam nazywa)
    chyba powinien być...

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...