  • 1. Data: 2005-03-11 13:03:55
    Temat: duplikat faktury zaksiegowany z data stara
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Witam,

    Czy duplikat faktury moze byc zaksiegowany z data wystawienia
    faktury (a nie duplikatu). Dokladniej bylo tak: faktura zostala
    zaksiegowana rok temu, pozniej zginela, teraz poprosilismy o duplikat,
    dostalismy gdzie data wystawienia faktury rok temu, data wystawienia
    duplikatu teraz, czy po prostu mozemy ja wlozyc do faktur sprzed roku?

    a.

  • 2. Data: 2005-03-11 15:37:07
    Temat: Re: duplikat faktury zaksiegowany z data stara
    Od: " nocnyMarek" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    w...@a...pl (Wemif) napisał(a):

> [...]
    > dostalismy gdzie data wystawienia faktury rok temu, data wystawienia
    > duplikatu teraz, czy po prostu mozemy ja wlozyc do faktur sprzed roku?

    Skoro już raz _faktura_zostala_zaksiegowana_ rok temu
    to co jeszcze chcesz księgować?
    Duplikat brakujacego dowodu księgowego w (stary) segregator i po krzyku :-)

  • 3. Data: 2005-03-11 17:47:46
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    nocnyMarek <n...@g...skasuj-to.pl> wrote:

    > Duplikat brakujacego dowodu ksi?gowego w (stary) segregator i po krzyku :-)

    Dzieki, wlasnie mialem nadzieje ze tak trzeba.

    pozdrowienia
    a.