  • 1. Data: 2006-08-26 18:53:50
    Temat: dofinansowanie napojów typu kawa
    Od: "Abacus" <t...@p...com.pl>

    Witam
    Mam pytanie o dofinansowywanie. Chcialbym postawic kawomat vendingowy
    w zakladzie, ale pokryc lub przynajmniej dofinansowac koszty
    korzystania z niego. Z jakich pieniedzy mozna to zrobic bo z ZFSS
    chyba nie mozna, aby bylo to najkorzystniejsze dla zakladu?

  • 2. Data: 2006-08-27 18:29:27
    Temat: Re: dofinansowanie napojów typu kawa
    Od: "hania" <v...@g...pl>

> [...]
    > korzystania z niego. Z jakich pieniedzy mozna to zrobic bo z ZFSS
    > chyba nie mozna, aby bylo to najkorzystniejsze dla zakladu?

    w moim bylym zakladzie dofinansowywano wlasnie z FSS

    hania

  • 3. Data: 2006-08-28 06:08:40
    Od: "Abacus" <t...@p...com.pl>

    hania wrote:
    > w moim bylym zakladzie dofinansowywano wlasnie z FSS
    >
    > hania

    Jesteś pewna że tak można? Byłoby super.

  • 4. Data: 2006-08-28 20:48:58
    Od: "hania" <v...@g...pl>

    "Abacus" <t...@p...com.pl> wrote in message
    s.com...

    hania wrote:
    > w moim bylym zakladzie dofinansowywano wlasnie z FSS
    >
    > hania

    Jesteś pewna że tak można? Byłoby super.

    sie wywiem dokladnie - pracowalam w duzej firmie, gdzie co chwila lazily
    kontrole - jesli robią, to na pewno zgodnie z literą prawa

    hania